13 Kasım 2012 Salı

ERKEKLERE YÖNELEN ERKEKLER KIZLARA NE KADAR YAKINDIR?


İlk çocukluk yıllarından hatırladığım, mahallede kızlı erkekli gruplar vardı. Onlarla oynardım. O zamanlar bizim mahallede genç ve çocuk sayısı çoktu. Benden büyük olan ablamlar ve onların komşu kızlarıyla geceye uzanan oyunlar oynanırdı. Kimi zaman ip çevrilirdi, ablamlar dans yaparlardı. Ben bazen ip çevirme oyununda oynardım. Zaman zaman erkeklerin de küçük iştirakleri olurdu. Yaşıtlarımla da gece saklambaç ya da yedi kule oynardık. Pek futbol oynandığını hatırlamıyorum mahallede. Ya da ben görmedim ilgim olmadığından da olabilir. Ama kızlarla çizgi çok oynadım ve tabii ilkokul yıllarında ip atladım hem de beşinci sınıfa kadar atladım. İyi biliyorum. Bazen çevreden öğrenciler bağırırlardı kız mısın sen diye, zoruma gitse de pek aldırmazdım. Arkadaşlar (yani birlikte ip atladığım kızlar)  boş ver dediği zaman unuturdum, o zamanlardan kalma belki de hala sorunları görmezden gelen bir tavrım mı oldu ne, bilmiyorum. İlk okul öğretmenimiz bayandı. Biraz otoriterdi pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Bize çok ödev verir ben geceye kadar ablamlarla ödev yapardım. O zaman büyük ablam evdeydi okumuyordu ( lise terk). Küçük ablam da orta okuldaydı. Bana o zamanlar ders konusunda yardımları oldu. İlk okulda erkeklerle bir tek kovalama gibi oyunlar oynadım.ilk okul yıllarında babam her zamanki gibi bana çok asabi gelirdi. Hala da tepki verirken çok bağırdığını düşünürüm. Karşısındaki elemanı da oğlu değilmiş gibi davranması beni hep yaraladı. Şimdi çok bağırmasına fırsat vermesem de… bir gün ben ablamlara özenip herhalde kafama havlu sarmışım, babam ‘çıkar o havluyu kafandan diye bir bağırdı. Bir de annem var ki onun da dünya umrunda değil. Oluruna bırakır her şeyi, babamın bağırmasını, sinirlenmesini istemez, aman huzursuzluk çıkmasın derdinde, bizi de susturur tepki vermemizi engeller, kendisi de tepki veremez, anca söylenir. Bizdeki yanlışı da kolay kolay uyarmazdı, babamın kızacağını söyleyerek yaptığımızı engeller, bir tehdit unsuru olarak kullanırdı. Ve bir ortamda müzik varsa hemen hadi oynayın gibi bir teşviği olurdu, ben ordan da çok zarar gördüğümü düşünüyorum. Hadi oyna oğlum der, alkış tutardı. Ben de ellerimi kıvra kıvra oynardım.

Bu arada babam maça götürür, sıkılırdım. Ava götürür bazen keyif alırdım bazen çok sıkılırdım. Küçük kuş avından çok hoşlanırdım, genelde ağaç altında oturarak olduğu için, zahmetsizdi.

Bir gün anneannemin bahçesinde oynarken kuzenlerle, deli Şakir mi ne derlermiş yan komşunun büyükçe oğlu elinden tüfekle gezerken bizim tarafa geldi ve bize seslendi biz de gittik oraya, daha çocuğuz, ilkokul yılları, av yapıyorum gel dedi bana, diğerlerine pek bir şey söylemedi, ben de kabul ettim. Birlikte ağaçların altına doğru ilerledik, kimse yok beklemeye başladık. O bu arada ön tarafıyla oynuyor, çıkardı ortaya penisini. Öylece kuş da kolluyor, havaya falan bakıyordu. Sonra geldi arkama mı oturdu ya da bir yere oturdu beni de önüne otutturdu. Sonra benim cinsel organıma dokunup, benim de onun cinsel organını tutmamı istedi. Ben de tuttum. Sadece tuttum. Bir süre sonra ben gideyim dedim. O da dur ilerde bakalım ne var falan diye evinin civarına kadar geldik, gel yukarı çıkalım dedi. Yok dedim ben gideyim. Elim çok kötü kokuyor gibi gelmişti bana o zaman. Ben hemen çıkıp ordan, anneannemlerin bahçesinde elimi hızlı hızlı sabunladığımı hatırlıyorum.

Sonra bu uyarılmayla mı bilmiyorum, mahallede arkadaşların evlerinde battaniyenin altına girer, birbirimizin cinsel organını okşadığımızı hatrılıyorum. Daha ilk okulda olmamıza rağmen haz alırmışız demek ki.

İlkokulun ardından gelen ilk cinsel uyanışım erkeklere yönelik oldu tabii. Tv ekranında erkek bedenlerini inceliyor, onlar üzerinde fantezi gelişrtirip kendimi tatmin ediyordum. Üstü çıplak, kaslı erkek bedeni beni çok çekiyordu. Reklam filmlerindeki yakışıklı tipler de öyle… kadın bedeniyle hiç ilgilenmedim.

Orta okul yıllarında tabii ki ip atlamadım. Zaten artık kızlar da atlamıyordu. Beden eğitimi derslerinde beden eğitimi için toplanan parayı verdiğimiz için bizi de futbola dahil etmek zorunda kalırlardı. Defansta saçma sapan gelen topa vururduk. ( bizli bir ifade kullandım çünkü benim gibi futbolla hiç ilgilenmeyen bir arkadaşım daha vardı. Ee tabii bir yıl önce onun da cinsel durumunu çok şaşırarak öğrendim. )  pek fazla arkadaş çevresi olmayan, genelde zararsız, mücadelesiz, beni çok zorlamayan ve germeyen birkaç kişi ile arkadaşlık kurdum. Ve tabii kızlar hep vardı çevremde. Ama orta okulda kızlardan çıkma teklifleri aldım. Bir kız resmen çok aşıktı bana, ama ben hiç hoşlanmadım. Onun arkadaşıyla çıktım bir süre… tabii çok masum, sadece gezdik o süreçte… ve kız karateyle ilgileniyordu. Sonrasında birkaç kıza teklif etsem de pek olmadı. Bu arada tek tutunduğum durum derslerim oldu. Beni hiç zorlamıyordu orta okul. Çok severek geçtim tabii sayısal derslerden, tarih ve coğrafya hep zorladı beni. Fende bir sınavda sınıf rezalet 5 kişi 2, ben beş almışım diğerleri bir… hem şaşırmış hem sevinmiştim tabii… ve beni derslerimdeki başarıdan dolayı sınıf başkanı yapıp duruyorlardı. Ben bir türlü idare edemiyordum sınıfı. Bir gün nöbetçi öğretmen gelip sen ne biçim başkansın kim konuşanlar çabuk söyle yoksa seni döverim dedi ben de iki isim vermiştim içim acıyarak tabii, ve ikisini de dövmüştü hoca, sonra biraz tehdit yedim tabii sen görürsün gibilerinden… alaya uğradığım zaman çok oldu, sırf alay etmesinler diye iyi olmayı seçtim ve iyi anlaşmaya ve karışmamaya çabaladım. Bir de bizim sınıfın güçlü tipleriyle arkadaşlık kurdum. Çok da iyi arkadaşlarım vardı, beni hem severlerdi, hem de kollarlardı. Sıra arkadaşım babayiğit ,çok iyiydi, ve bir gün bizi ayırdıkları için çok ağladığımı hatırlıyorum.

Orta okulun ortaları gibi 3 ayda bir bize yatıya gelen babamın ortağının oğlu ile birlikte yatardık. İlk hemcins birlikteliğim o zaman başladı.ondan önce ilkokuldaki birkaç temas dışında hiç deneyim olmamıştı. Onunla olan da birbirimize mastürbasyon yapmakla başlayan, onun vücüdunu öptüğüm ve sarılmak istediğim bir deneyimdi. Onunla ilişkimiz her buluşmamızın akşamında gece birlikte yatarken olurdu. O artık arkama girmek istiyor ben pek yanaşmıyordum. Ara ara bu deneyimi yaşadığımız bir gün bana sen gir dedi ve döndü kalçasını bana, ben de istemeyerek birkaç denedim kalsın dedim. Derdim ters ilişki değildi çünkü o zaman. Ben onun bedeninden çok haz alıyordum. Sarılmaktan ve öpmekten bedenini. Belki de cinsel bilginin de sınırlı olmasındandı bu sınır. Asla oral falan yapmadık ne o ne de ben. Ne de öpüşme oldu. Sonra bu ters ilişki deneyiminden ben mikrop kaptım, testimin biri çok şişti, ben korkumdan söyleyemedim bizimkilere, ben söyleyemedikçe o daha çok şişti ve söylemek zorunda kaldım. Sonra antibiyotiklerle geçirdik ama testis nohut kadar küçüldü, işlevsiz bir hale gelmek durumunda kaldi. O durumlardan sonra zaten pek de bir araya gelmedik. Geldiğimiz zamanlarda da o da kızlardan hoşlandığını söylüyordu. Onlarla çıkıyordu, ben de zaten hali hazırda çıkıyordum.


Lisede babam velim olmuştu. Toplantılara hep o giderdi. Ben lisede yine kızlarla iyi anlaşan, yine alaya uğrayan ama duymazdan gelen bir tip iken aşk hayatım daha renkliydi bir  buçuk sene aynı okula gittiğimiz üst komşunun kızıyla flört ettim. İlk küçük cinsel deneyimleri onunla yaşadığımı söylemem gerek. Çok güzel zamanlardı. Lise 2 gibi o bitti, başka bir kızla 2 ay gibi çok kısa ve çok masum, temassız birlikteliğim oldu.

Üniversitede de bir kız arkadaşım oldu, zaten ailesiyle yaşıyordu. O yüzden tam bir cinsel deneyim yaşadığımı söyleyemeyeceğim. Sonrasında aşık olduğum üniversite son sınıfta bir ilişkim oldu. O da çok düzgün bir kızdı, onunla cinsel olarak duhuliye dışında her şeyi yaşadık. O benle çok evlenmek istedi ama ben hiç hazır hissetmiyordum o zaman. Çok da uygun bulamamıştım aile olarak bizim aileyle bütünleştiğinde. Üniversite bittikten 3 ay sonra ayrıldık. Sonra yüksek lisansım başladı. Yüksek lisans devam ederken ben gündüz satışta durmaya başlamıştım bile. Yüksek lisansın başlarında çok rahat bir kızla çıktım Antalya’da ama onunla da birlikteyken hiç keyif almadım. Bana çok salak geliyordu söylemesi ayıp, cinsel bir şeyler yaşarım dedim ama ben çok beceremedim ısmarlama olunca haliyle.

Sonra böyle rahat kızlarla ilişkiye girmek bana hep zor geldi, hiç rahat olamadım yanlarında.

http://www.huseyinkacin.com/forum/index.php?topic=1151.0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder