13 Ekim 2012 Cumartesi

Annem Her Şeyi Öğrendi

 14 Eylül 2012 Cuma  annem her şeyi öğrendi 
Sabah kalkıp hazırlandım sevdiğim insanla buluşmak için beraber botanik bir parka gittik. Sabah telefonu değiştirdim diğer telefonu aldım şarj çabuk gitsin diye.uzatmaya gerek yok biz öpüşürken sevgilimin telefonu çaldı açmayacak mısın bir tanem dedim oda açtı arayan annemmiş bütün mesajları görmüş her şeyi öğrenmiş. Arabasıyla semte geldik arkadaşımı çağırdım eve birlikte geldik bir şey demedi sustu sadece sustu. Arkadaşım gittikten sonra yanıma geldi.Ağlamaya başladık nasıl ağlıyordu ben derdimi kime anlatayım ben ne yapacağım emeklerimi yerle bir ettin ölseydim daha iyiydi falan dedi ağladık beraber. Hiç bir şey söylemedim bakamadım zaten suratına kendimden iğrendim hayattan iğrendim hayatta ilk defa olmamayı istedim ilk defa ölmeyi istedim. İlk defa sabah uyanmak istemedim..Ne yapacağımı şaşırdım. 
Gönderen çikolatalı gay 

Not: Bir blogdan alınmıştır,yazı maalesef gerçektir...


http://www.huseyinkacin.com/forum/index.php?topic=1097.0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder