21 Nisan 2013 Pazar

Eşcinsel ilişkide kişinin asıl aradığı cinsellik mi? Yoksa kişinin yitik yanı mı?


Eşcinsel ilişkide kişinin asıl aradığı cinsellik mi?  Yoksa kişinin yitik yanı mı?



Aşağıda  bir sitede eşcinsel arkadaş arayan kişilerin yazıklarından bazı kesitler yorumsuz sunuyorum.



-hayatı paylaşabileceğim ciddi bir ilişki arıyorum...

-hayatı ciddiye alan, güvenilir, samimi, dürüst, bakımlı, temizliğe önem veren, aklı başında,

-Dost Olmak Çok Önemli...Kısa Süreli , geçici değil gerçek arkadaş olmalı

-Güvennnnnnnnnnnnnnnnnnn

-dost arkadas sırdas güvenilir sessiz sakin içine kapanık utangaç çekingen

-o da benim gibi olmalı en azından benim ruh halimi anlayabilmeli

-Dostluğa değer veren dürüst, düzeyli, düşünceli bir insanım.

-Dürüst ve düzeyli bir aşk ilişkisi ve dostluk arıyorum.

-Bu dostluğun karşılıklı bağlılığa dayanan bir birliktelik olmasını istiyorum.

- İçinde sevgi ve saygı olmayan bir birliktelik yaşamak istemiyorum. Benim için dostluk herşeyden önce gelmektedir.

-Dürüst, düzeyli, samimi, sırdaş, sevginin kıymetini bilen, birlikte ilişkimizi sevgi ve saygı çerçevesinde yürütebileceğim, bana sahip çıkacak bir dost arıyorum.

-Sevgiyi, saygıyı ve dostluğu herşeyin üstünde tutmasını istiyorum. Ancak o zaman güzel bir diyalog ortamının kurulacağına inanıyorum.

-BASİT SIRADAN İNSANLARLA İŞİM OLMAZ

-DÜRÜST KONUŞMASINI BİLEN MENFAATCİ OLMAYAN

 -MADDİ BEKLENTİSİ OLANLARLA İŞİM OLMAZ ZENGİN DEGİLİM KİMSENİN İŞİ MADDİYATI BENİ İLGİLENDİRMEZ SADECE GÖNLÜ ZENGİN OLANLARLA İŞİM OLUR

-Dürüst ve güvenilir olmalı

-samimiyet ve dürüstlük çok önemli.

-Temizlik-sadakat- saygi cercevesinde,kaygisiz erkek erkege arkadaslik

-Lütfen samimi insanlar yazsın

-Ciddi ve samimiyim. Karşımdakinin de öyle olmasını istiyorum.

-akli basida olmali, durus olmali ,yalan soylememeli ,kadir kiymet bilmeli,anlayisli olmali,kibirli olmamali

-saygılı durust ve guven verıcı bır dostluk arkadaslık arıyorum

-ben hayatta herşeyi yaşamak isteyen sevdigim birininle herşeyi paylaşmak isteyen herşey sekse dayalalı olmayan biriyim

- dostluk sevgi aşk çok degerli

-mantıklıyım

-karşımda ki insanı kırmayı sevmem anlayacagı dilde konuşurum insancıl bi yapıdayım

-ciddi biriyim yalanı sevmem

-dürüst,bakımlı,akıllı,saygılı olsun

-dürüst, saygılı, kültürlü, entellektüel, bilgili, hoşsohbet, eğitimli vs

cenkcenkce@yahoo.com

http://www.huseyinkacin.com/forum/index.php?topic=1223.0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder