26 Eylül 2012 Çarşamba

PERİ KIZI ve GAY BAR : ERKEKLER ve KADINLAR


İstanbul henüz gündüzün yaşam  telaşını bitirmiş, gecenin ilerleyen ve sabaha kadar sürecek olan geceye hazırlandığı bir geceydi.



 İstanbul için her zaman ki gecelerden biriydi ama benim için cok farklıydı, çünkü yıllardır aradığım şey belki de oradaydı. Bakmadığım bir tek yer sanki orasi kalmıştı; gitmek oraya gitmemekten daha iyiydi belki sorularımın cevabi belki de  orada gizliydi kim bilir.

Çok sevdiğim bir arkadaşımdı Mario kendisi Almanya'dan İstanbul'a çalışmaya gelmis bir gey arkadaşımdı. Görünümü tamamen erkek  olan, ama pamuk gibi bir kalbi olan Marioyla bir arkadasim vasıtasıyla tanismistim. Onu cok seviyordum,ondan korkmuyordum nedense,biliyordum ki benim canimi yakmayacak,bana tecavüz etmeyecek. Bu yüzden ona güvenebilyordum ama sadece sevgi almak icin beslendiğim bir kaynakti.Darbe yemekten bitkin düstügüm ,tacizlerden biktigim ve peri kizi olmayi bıraktığım saatlerde,sadece onunyaninda bir kac saatligine o minik kücük masum kiz olurdum.Sonra  tüm maskelerimi takar peri kızına bürünür ucarak gülerek acimasizca olan hayata geri dönerdim.

Bir kedinin sevgi almak için sirnastigi gibi ona sirnasirdim.Mario  derdim sana gelicem gel zauberfee derdi yani peri kızı herkes bana perikizi derdi.Onun evine girdigimde bana brokoli corbasi pişirirdi, sohbet ederdik ,bazen aglardim yaninda cok sey anlatmazdim,kafami oksardi rahatlamaya başlardım, bir morfine ,bir uyusturucuya , bir alkole bagimlilik gibi yalvarirdim;Mario ne olur göğsüne uzanıp sana sarilabilir miyim diye.

Zauberfee derdi (perikizi) inan seni bilmesem,bu kadar sevmesem, bu kadar haline üzülmesem asla izin vermezdim ama derdi çok mahsunsun der kollarini uzatirdi.Kafami gögüsüne yasladigim anda,biraz olsun ruhum sakinleşmeye baslardi,ama nedenini bilmeden de taaa derinlerimden cok derinlerden göz yaşlarımı tutamaz bir kaç damla damlatırdım. Mario ‚‘‘ Yine dayanamadin döktün gözyaslarini kalbimin üstüne dimi der, kafamı okşardı‘‘ onun da bazen gözlerinin dolduğuna şahit olurdum.

Biraz sevgi stokladıktan sonra hemen ayaga kalkar,gözyaslarimi siler,hicbirsey olmais gibi kahkahalari atar, Mario`yu da güldürmeye calisirdim.

Güzel bir taraf daha vardi Mario yada ona para,yada hediyeler yada baska birsey vermeme gerek yoktu.

Bir gün, bir baska  bulusmamizda artik kararimi vermistim ne oldugumu ve ne istedigimi bilmeliydim. Evet öyle bir an ve öyle bir gün gelmistiki artik Marioya ya benide götür dedim! Nereye dedi ? Gittigin yere dedim,hani eglendigin ve arkadaslarinin oldugu yere dedim.

Emin misin dedi ? evet hemde cokdedim pek ala dedi gidiyoruz .Ve Besiktastan yola ciktik, ah Besiktas ne de çok severdim.iskelesiyle,Vapuruyle,Ortaköy ve Bogaziyle neler yasatmisti bana.

Akşam saat 23:00 de Taksime vardık ortalık cıvıl cıvıldı,herkes takmis takistirmis binbin renkten, kültürden ve dinden insan vardi.Herkes cilyavrusu gibi etrafa dagiliyor, ve gece nerede eğlenecekse oranin yolunu tutuyordu,E Taksimin Istiklal caddesiydi bu,orada yasanan hayatlar ve hikayelerde türlü türlü değil miydi,pek cok gecede peri kizi oralarda da dans etmemiş miydi.

Ama bu gece o parlak ve sah sahali barlarin disinda bir adrese gidecektik,cok heyecanliydim

Mario ve ben taksimde indik, ben gayet sade giyinmistim bir jean pantolun ve üstüme bir tisört, ve hos yüksek ökçeli ayakkabilar. Bu sadeligimin icinde bile dikkatleri yine üstüme cekiyordum .

Belime kadar uzanan tatlı acik kahve saclarim,cikik elma kemiklerim, zarif ve Uzun boyum  vucut ölçülerim,jenefer Lopezi andirir kalcalarim neler cekmistim o kalcalar yüzünden ve masumiyetim hemen dikkat çekiyordu. Geriliyordum yine ama bugun takmiyacaktim ve herzamankinden daha sade giyindigim için, ancak bu kadar peri kızını kamufle edebilmiştim.Bugün neyle karsilasacaktim acaba sabirsizlikla Marionun arkadaslarini beklemeye koyulduk,bir kafede beklemye başladık.

Mario gayet kuhl bir sekilde benden rahatsiz olmadan tüm dünyasini bana göstermeye hatta beni o dünyanın icine sokmaya hazirdi. E ne de olsa o da ilk defa gey olduktan sonar bir kadina bu kadar yakındı onun icinde pek kolay degildi tabularini yikmak , ama dedik ya peri kizi bu, bosuna peri kizi degil ikna edemeyeceği,tavliyamiyacagi,kalbini calamayacagi, kandiramiyacagi hicbir erkek varlik yok veya kisi yok.

Kadınlar haric elbet onun icin rakip cephesi Kadinlar, gerci Marioda peri kizi sadece sevgisini göstermisti o kadar,o yüzdende güzel ve karşılıklı güvene dayanan bir arkadaslik kurulmustu peri kizi ile Mario arasında.

Tam kahvelerimizi yudumlarken taksimin göbeğinde ,ilk arkadasi göründü yanimiza gelen ve selam veren hoş ,yakisikli bir o kadarda kültürlü bir erkekdi,birden ürperdim dedim eyvah erkek .

Mario ile tokalasti bana bakti, Mario göz kirpti kafa salladi bizden korkma der gibi.Kendi kendime neden benden cekindi ki acaba ? demeye kalmadi nedeni cikti ortaya.

Benimlede tokalastiktan sonra Mario dan aldigi güven isareti ile aninda ses tonu degisti elini cebine atti hemen küpesini çıkardı , bir hamlede sag kulagina takti ve ``ay kiz dedi,  ammada ürkekmissin ``dedi bana, sonra devam etti ``benden sana zarar gelmez kizzzzzz´´ dedi ve  basti kahkahayi.Ama dedi duymadın ,görmedin.Elbetteki dedim ve gülümsedim.Iyice rahatlamistim ben bu gece taciz yoktu.Ama bir yandan da garip bi durumdu kafa karistirici,ama neyse dedim devam peri kizi .Kalktik ordan Mario ben ve Serkan adindaki gey arkadas.Sonradan anladim kendisini saklamasinin nedenini, ailesi bilmiyomus, is cevresi elit tabakadan insanlarmis ve en garibide evliymis ve cocugu varmis tam bir karmasa.Asil cevabıma ulasmak istedigimden o anda serkanla fayla oyalanmadim.Ama elbetteki soktaydim erkeklerin birde bu dunyasi varmis dedim kendi kendime.Oan pek tepki vermedim ne pozitif ne negatif.

Ne tarafa devam ediyoruz dedim; Mario Zauberfee meshur tarlabasina dogru dedi hic duymamistim ve gitmemistim ,Istiklal caddesinin karanlik sokaklari olan sag tarafinda kaliyordu,eski köhne evlerin bulundugu , hemen hemen tüm kacaklarin,saklananlarin ,uyusturucu ve kadin ticaretinin ve özeliklede cingenelerin ve turkiyeye kacak girmis olan rus ve ukranyali kadinlarin saklandigi yer oldugunu cok uzun zaman sonra ögrendim.Deim Tarlabasinda nereye gidiyoruz, ded ki Meshur HANS BAR tamam dedim öyleyse gidelim.

Yürüyerek Istiklal caddesinden 20 dakikada Hans Barin önüne geldik,önden Mario girdi arkasindan ben iceri adimi mi attigim anda ortalik los ve karanliga yakin bir isikla isiklandirilmisti,sanki yüzler tüm netligi ile ortaya cikmasin diye, tavandan basic ve fazla buyuk olman bir mekandi .Iceriden girdikten sonra sag dogru bir odasi ve bari olan köhne salas bir yerdi.Sari isik hakimdi insanlar gelmisti ve oturuyorlardi.

Biz Mario ve ben sagdaki oda da bulunan bara gectik ben hemen Mario nun yanina oturdum. Mario herkese selam veriyordu.Herkes bana bakıyordu bir anda neden bu ilgi diye dusunurken birde etrafima tam olarak bakabildiğimde tek bayanın ben oldugumu görmüstüm .Bir an duraksadim bir sey olur mu bana diye bir kac dakkika gectikten sonra, herkes normal icmesine devam etti ,ve kahkahalara, unutulmuştum .Harika tam da istedigim buydu .Yanima genle orta yasa yakin 30 yaslarina yakin bir adam oturdu .Beni rahatsız etmedi ,ben etrafi seyre durdum iceri cok hos adamlar gelmeye baslamisti,Son derece zengin ve markali giyinen beyler ,iceri adim atiklari anda o erkeksi görünümlerinin altından kadin kahkahasina benzer kahkahayla gördügü erkek arkadaşına ya da erkek sevgilisine sarılıyordu. Aldığım bilgilere göre suanda ismini acikliyamiyacagim dev firmalarin Müdürleri vs. İş sahibi erkeklerdi bunlar,inanilmaz yakisikli ,karizma ama sevgilisi erkekti,en garibi bunlar ayni zamanda yine evli idi ve esleri durumdan habersiz kişilerdi. Sadece seyrediyordum bana sarkmadiklari müdetce ben burda iyiydim,ama bir yandan da huzursuz. Bu duygular icersinde iken birden sahneye pala biyikli ,her yeri hayvan gibi siyah killi bir adam fırladı aman yarrabi buda neydi.



Başladı göbeğini açmaya,sari bir gömleti altinda dar mi dar bir pantolon ve kıvırmaya basladi öyle bir dans ediyordu ki; o göbeği ile ve herkes onu alkisliyor ve eşlik ediyordu, garip ti ama dedim ya suan icin sadece seyrediyordum.

Derken içkimi yudumlarken gencten bir esmer yagiz bir Anadolu delikanlisi bize dogru gelmeye başladı, ve Mario yu dudağından sap diye öptü. Marionun gözleri parladı onu görünce Zauberfee  dedi Kaanin beline sarılarak iste dedi benim sevgilim KAAN tanistirayim dedi. Ben saskin selam verdim memnun oldum dedim.Evet karşımda duran bir 21 yaşında bir Varos delikanlıydı normalde bildigim heytttttt dedigi zaman yürekleri titreten, güçlü karizmatik mahallenin ve diyarin maco erkegi,kizlarin kalbini hoplatan aşiret cocugu belkide  ama suan  Marionun sevgilisiydi,sesini birden kalından inceye aldi ve sonra sohbete daldılar onlar.

Evet etrafa artık hakimdim, alışmıştım ama benim icimdeki o kocaman boşluk hala devam ediyordu benim cinsiyetim neydi, kadın miydim , degilmiydim ? Kadinsam neden farkinda değildim? Neden erkeklerden nefret ediyordum ? Burada 25 yaşında genc ,güzel ,alimli kadin görünümündeki ben , hatta anne ne arıyordum? Cevapları bulmaya gelmiştim bekliyordum,

Etrafıma bakınmaya devam ederken yanimda oturan sahis ,bana en sonunda gülümsedi bende biraz korkak ama kendimden emin ona geri gülümsedim. O da bi geydi sanirim erkek görünümündeydi,aslan gibi yiğit bir adama benziyordu fakat icini bilemem , konusmaya basladi, ``ne ariyorsunuz burda hayırdır dedi```bende bilmem  dedim  sonra basladik muhabet etmeye adi Muhittin idi, cok akilli bir adamdı isi gücü yerindeydi, sen ne yaparsin filan derken konuyu ben farkinda olmadan sevgiye getirdim.Dedi senin gibi güzel bir kadın neden sevgi derki gani dir herhalde sevgi verecek erkek dedi,yok dedim bu güne kadar sadece tutku vardi , yada cinsellik, aradigim gercek sevgi bu degil dedim, gerçek manada saf ,temiz , ve mutlu bir hayatim ve sevebilecegim bir esim ve yuvamin olmasi icin neler vermezdim, ama olmuyor gördügün gibi burdayim ama ariyorum birgün bulucagim dedim,erkeklerin tacizinden belkide olsa gerek buradayım işte dedim, tabi ona daha derinlerdeki hissiyatımdan bahsetmedim, anne olduğumdan da.

Peki dedim sen ne arıyorsun burada,iç çekti söyle bi ,``Benimde aslinda senden farkim yok,ne aradigimi biliyorum ama sanki değiştiremeyecekmişim gibi hisssediyorum  hep, ina  peri kizi dedi bilsem ki bu hayattan geylikten kurtulabileceğim  ve ihtiyac duymuyacagim bir erkege  ve seni üzmüyecegim hemen seninle evlenirdim .Benimde  aslında istegim sade ,mutlu ,sevgi dolu bir hayat bir yuva ``dedi .

Gözleri doldu, kafasını çevirdi belli etmek istememisti  acilarini,özlemlerini, pismanliklarini, cok sarhostu en içten ve en derinden konusmustu, bende bunu tüm kalbimle hissetmistim. Cünkü bende ona konuşurken tüm kalbimle konusmamismiydim.Ona ``Muhittin gercekten mutlu degilsen,neden terk etmiyorsun bu hayati, ve bu cinsel yasam tercihini, bak cok derinlerinde hala bir isik var bir kadina arzu , ve sevgi özlemi var, kendine ver bu sansi dedim, degisebilirsin hem kendini affedebilirsin hemde Allah seni affeder bunu asla unutma mutlu olmak icin hala bir sansin var dedim. Bana bakti aci bir tebessümle keşke diye ümit ederek. Benim halim perisan ken benden de parisanini görmek beni dahada üzmüştü,gece ne kadar renkli gibi görunsede , cigliklar atilsada , deli gibi her şeyi unutmak için insanlar içse de , icerden gelen o ses ic sesimizi hep duyduk,ve o gecede hatta herseyi dışarı vurarak konuştuk.

Sohbet sona ermişti ki tam Mario seslendi hadi peri kizi dedi devam ediyoruz burdan baska bir yerlere akacağız dedi, Muhittinle vedalastiktan sonra Pera palasin arka sokaklarina dogru yol almaya basladik gece 02:30 civarındaydı, gün artık karanlık geceyi yaşıyordu mevsimden yaz olduğu için İstanbul sokakları tiklim tiklim idi. Dar sokaklardan sonra barlardan birine daldik, acaba burda beni ne bekliyordu.Barda ben ‚Mario , ve Marionun sevgilisi Kaan oturuyorduk.Birden yanimiza 1,85 boylarında heybetli kadın görünümünde ama kasli bir Travesti geldi ve Mario ve Kaanla öpüstüler bana bi bakti , ben ona bir baktim selamlastik,sakindim çünkü bir travestiyi yakindan ilk defa görüyordum. Sohbete koyulduk, ne yapıyorsun iyisin, havadan sudan , bosluga atilan kahkahalar esliginde herkes mutluymusum rolünü oynuyordu.

Ben adi Burcu gerçek adi Nihat olan saclarini sariya boyamis olan ama yüzüne baktiginda harika ve yakışıklı bir erkegin cene ve elmacik kemiklerini yüz hatlarini o sert erkegi görebiliyordum.Onu incelediğimi ve baktığımı fark etti,bir anda sert bi bakis atti bana ve alayci bir edayla kafasini naz yapan bir bayan gibi yana cevirdi.Kusura bakma Burcu dedim seni rahatsız etmek istemezdim bakislarimla ama dedim, elimde olmadan oldu, birden bana döndü ve tamam , tamam ayol dedi. Bana döndügünde gözlerine , gözlerinin en derinine  sevgiyle baktım ve gözlerim ona sunlari söyler gibiydi , vucudu istedigi kadar  kadın görünümüne bürünmüs olsada gözlerinden ,icinde yatan o erkegi yakalamistim,sadece 1 dak yakalayabilmistim,öfkeli , kizgin,isyankar , ve kayipti mutluyum diye haykirsada gözleri bunu asla saklayamıyordu. Kendi kendime aslinda özünde kalsaydi nede Baba yigit bir erkek olurdu dedim.Burcu sanki aklımdan gecenleri anlar gibi sirtimi tipisladi Bosverrrrrrrr , cok gec artik dedi. Ve eski maskesine bürünerek başladı kadin edasiyle.

``Ne bakıyorsun bana öyle kız valla oyarim o gözlerini, bak senden de daha güzelim elle kiz su memelerimi ``dedi. Dedim yok sağol canim kalsin. O benden de kayipti, bir erkeği bu hale getiren neydi,Ne kadin ne Erkek tam arada kalmışlık, insan bu şekilde mümkün değil mutlu olamaz dedim ve düşünmeye devam ederken, haydi dedi Mario simdi dedi dans zamani.

 
Hemen o barin biraz bir kac sokak asagisinda bulunan eski taslarla kapli daracik sokaklari gectikten sonra hemen sag da 3 katli hatta 4 katli bir binaya geldik.Iceri girdigimde diger manzaralardan farkli buranin sadece gey ve travestiler bir arada olmasi di. Her katta dans eden geyler vardi .Biz en üst kattaki sark kösesi seklinde dösenmis köseye oturduk.Ben iyice degismeye baslamistim ,oryantel tarzi müzik caliyordu birden Kaan ayaga kalkti pantolunun icinden gömlegini cikardi ,göbegine kadar kivirdi, ve basladi sinin etrafinda yilan gibi dans etmeye , ben de o esnada ceketimi omzuma atmis , bagdas kurmus, elime bir maco , yada aga babasi gibi tesbih almis ve  sallarken buldum ; bir biyik kivirmadigim kalmisti. Kaani ayni o  tarzda izliyordum. Saatler sbaha karsi yaklasirken eve dogru yol aldik.



Kendimce ertesi gün iyi bir cevre yaptim kendime dedim, Marioyu da rahatsiz etmemistim, artik sürekli mario ile Hans barda takilmaya basladim taabi tek bayan herzamanki gibi ben  , sanki güvendeydim taaki o güne kadar.

O gece barda otururken o los isiklarin arasindan birden , dev gibi eni ve boyu nerdeyse ayni , pala biyikli,siyeh giyimli, elinde tesbihler bulunan adamlar geldi. Etrafa keskin bakislar atarak ilerlediler, orada bulunan geylerin kalcalarini avuclayarak pis pis siratarak bana dogru geliyorlardi. Etrafda bulunan herseyi ve herkesi yataga atmak ister gibi , sanki bir sex hayvani gibi gözleriyle herkesi yiyiyorlardi.

Ve tam da o anda iclerinden bir tanesi bana öyle pis baktiki gözleriyle soydu beni,tecavüz etti gözleriyle tüm bedenimde dolasti o arzusu ve sehvetti. Asil amaci geylerle gönül eglendirmek olan, ve kendince bakinda erkek görün demeye gelmis bu ayi,erkegin erkekle sex yapmasini erkeklik olarak bilecek kadar CAHIL olan bu ayi, üstüme dogru gelirken bu pilicinde ne isi var burda annam sen hangi türden sin dedigi bir anda , yerimden nasil firladim nasil kapiya dogru canimi zor attim, hala bugün gibi aklımdan. Orada beni onlara karsi koruyacak maalesef bir tane adam gibi adam , erkek gibi erkek maalesef yoktu. Biliyordum ki Mario da buna dahilde. Kosuyordum elimden geldigince oradan öyle bir kaçıyordum ki;kacarkende gözyaslarima hakim olamiyordum yine korkmustum, yine siginacak bir yer bulamamıştım, yine yanlizdim, yine güvenim sarsilmisti, o anda birden herseyi gercegi ile gördum. Ben onlar gey diye sex yapmiyorlar diye düsünmeyi tercih etmiştim, o alemde sex yoktu diye kendi kendime kabullenmiştim. Beynim cünkü ancak bu sekilde orada rahatti, kadin ve erkek de bir arada olmadigina göre orada kendimce sex olamazdi, erkek erkekle sex yapmaz algisi beynime hakim oldugundan bende kendimi kadın olarak görmedigimden o mekanda sex olamazdi. Sex olmayan yerde de peri kizi bi nefes alabilecekti ve almisti. Taaki o pala biyiklilar oaraya gelince oaranin sex icin oldugu ve hatta kendimde hedef olarak yine secilince artik hans bari ve o mekanlari terk etmeye karar verdim.

Ayrica onlar benden de kayipti,karanliktaydi, ben en azindan kadin görünumume uygun hareket edip kadın rölünü taklit edebiliyordum. Ama onlar mevcut erkek kalibinin disina cikmislardi ve hepten kayiptilar, pismandilar, kafalari benimkinden karışıktı. Mutsuzdular, cevaplarim orda da degildi.

 

Tekrar  İstanbul gecelerine akmaya başladım, o zamanin en meshur gece kulüplerinden biri olan Samdan daydım, arkadaslarimla beraber oraya gitmistik. Erkeklerle ilgilenmiyordum, birden iki tane bayanin bana baktigini fark ettim sanki beni kesiyo gibiydiler, bende o gece kadin kostümlerimi giymiştim muhtesem bir mini etek, uzun topuku siyah ayakkabilar, gögüs dekoltesi oldukca acik olan bir combine secmistim al al yanan kirmiziya boyanmis dudaklar, bayanlara gülümsedim lezbiyen olduklarini anlamıştım, acaba tercihim kadinlarmiydi  gerci anneme duydugum nefret yüzündn tüm kadinlardan da nefret ediyordum ama  cinsel  tercihim bu muydu bunu anlamalıydım. İkisi karşılıklı duruyorlardı tam arkamdalardı içki almak icin bara gidebilmem icin aralarindan gecmem gerekiyordu bilerek öyle bir pusu kurmuşlardı, onlara sürtünerek gecebilmekten baska yol birakmamaislardi bana , ickim bittene kadar beklediler, ve bende bunu denemek istediğim icin baska bir yol aramadim onalar istediklerini verecektim bana dokunmalarına izin verecektim.Arkami dondum onkara dogru dönmüstüm zaten hemen yan dönerek aralarından gecmek zorunda kalmistim birine sirtim dönükken birine yüzüm dönuktü beni aralarına tam aldiklarinda biri arkadan basenlerimi ellerken digeri gögüslerime inanilmaz bir tutkuyla bakıyordu kalabaliga aldirmadan bir kac dakika orada kaldigim anda bunu istemedigimi ve tiksinc bulduğumu hissetim ve sert bir hamleyle ciktim aralarindan , hayır hiç hoşlanmamıştım bundan bir kadının bana dokunmasi güzel degildi nefret ettim o anada herseyden onlardan kendimden .

O mekanı hemen terk ettim, ve artik biliyordum ki ben Lezbiyende olamazdim, yanizdim ne erkeklerle olabiliyordum sex istemiyordum onlardan sadece Sevgi istiyordum , ama onlar ben 1 yudum sevgi  istesem karşılığını mutlaka bedenimdn aliyorlardi ve ben inciniyordum, illa tecavüz veya tacizle degil karşılık vermek zorunda kaliyordum beni terk etmesin diye , Hersey Sevgi icin. Geylerle dostolamdim denemedim olmamisti orada da sex cikti karsima , kadinlarlada olmadi, sanirim tek bir care kalmisti benim için A sexüel olmak , o dönem bir arkadasimla dertlesirken dedim ben ne kadin need erkekle beraber olmak istemiyorum nedir benim tercihim benim bir cinsel tercihim yok, bana bu durumda sen A sexüelsin dedi , yani hiçbir cinsel secimi olmayan ve kimseyle kadin yada erkek beraber olmayan Kadindemek.

Ve son kararım herkesle tanışırken ya da teklif aldığımda onlara ben A sexüelim diyorrdum durumum buydu ama o Sevgi açlığı hala geçmiyordu.

 
Peki 26 yaşındaki genc ve güzel bir bayani bir anneyi bir gey bara sürükleyen, lezbiyenlerle bulusturan kaybolmuş bir durumda Istanbulda peri kizi olarak dolastiran neden neydi nasil olmustuda Peri kzi Hans bara kadar gelmişti .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder